tisdag 18 december 2007

Önskelista till tomten


Kära tomten!

I år ger jag dig fria händer, jag tänkte mer berätta om sånt jag tycker är roligt att göra!

Jag tycker det är härligt att sjunga, sjunga, sjunga... och dansa! Jag gillar att lägga pussel, pärla med pärlbrika, spela spel och att rita, både i målarböcker och för fri hand. Att baka och diska är även kul, ju blötare och geggiare desto bättre!

Mamma och pappa är snart klara med mitt rum, skulle vara kul att få nåt fint dit, kanske nån tavla, matta eller nån möbel.

Mamma tycker jag ska önska mig kläder, men jag vill nog hellre ha leksaker. Fast en kjol eller ett par nya byxor vore ju inte fel. (storlek 98/104)

Kort och gott gillar jag det mesta som är kul att leka med!

Många kramar Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar