torsdag 20 mars 2008

Påskkärringen på besök...

Idag är det skärtorsdag och då åker alla påskkärringarna till blåkulla, men först gör dom ett litet besök på bla dagis.

På dagis ska dom idag fira påsken bla genom att klä ut sig till påskkärringar och som mamma tyckte jag det vore kul om Linnéa ville klä ut sig. Efter lite övertalande fick jag smeta lite rosa på kinderna och lite prickar på näsan, dessvärre fick dom inte sitta så länge, det kliar väl antar jag...


Linnéa var lagom glad och lite överraskad när hon tittade sig i spegeln, jag blev ju riktigt fin. Fast efter en stund var läppen mer intressant, det finns mycket att upptäcka rent kroppsligen...
Men visst blev hon söt, min lilla påskkärring! Jag hoppas hon får kul på dagis och att hon inte är helt emot att klä ut sig nästa år igen... *ler*





1 kommentar:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

    SvaraRadera