onsdag 4 mars 2009

Mjökmaskinen Karin

Ja, just så känns det just nu. Lillkillen vill bara tutta, tutta, tutta...!! Och när han väl somnar så lägger jag honom i hans bilstol eller liknande så vaknar han efter en liten stund igen. *suck* Han sover som bäst i min famn, helt klart! Visst är det gosigt och mysigt men man blir lite låst, kunde knappt laga middag ikväll.... Jag hann skala potatisen sen ville han upp i famnen igen, tur nog så kom maken hem strax efter. Jag skulle behöva investera i en bärsjal om det kommer fortsätta så här, annars får jag inte mycket gjort här hemma!

Jag fick även ställa in det planerade besöket hos min vännina som skulle ha en Me & I-träff. Jag fick tyvärr inte tag på någon barnvakt till dottern och svärmor som skulle ställt upp var tyvärr tvungen att jobba. Visst hade jag kunnat ta med henne men jag vet av tidigare erfarenheter att hon inte tycker sånt där är så kul med en massa "tanter" som tittar på kläder och snackar skit. Nej, det blev till att stanna hemma. Tur det kanske, annars hade man nog bränt en massa pengar...! *ler*

Nej, om man skulle skriva lite mer på sin förlossningsberättelse så man blir klar med den nån gång... Hinner några meningar innan House börjar, skriver dock just nu endast med högerhanden, då jag har lillkillen i famnen, så det tar sin lilla tid....

Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar